27 maja 2012

Autorka

Imię: Anna

Wiek: 16 lat

Ksywa: Anita

Kontakt:
Nr gg: 8580956
E-mail: aaanitaa18@wp.pl

Zainteresowania:

*Nauka - bo uczyć się niestety trzeba :)
*Blogowanie - uwielbiam pisać cokolwiek byle, żeby było :)
*Taniec - bo dzięki niemu można wyrazić emocje. No, a poza tym lubię tańczyć. Może nie tańczę profesjonalnie, ale tańczyć nadal będę. :)
*Fotografia - przede wszystkim cudowna pamiątka z dzieciństwa lub z wakacji. Poza tym robienie zdjęć poprawia samopoczucie i bardzo to kocham. :)

***

Jestem zabawna, uśmiechnięta, urocza, mila i spontaniczna. Potrafię dobić człowieka tak, ze będzie miał mnie dosyć. Może to dziwne, ale lubię się kłócić i wyrażać swoje opinie. Oprócz tego uwielbiam czytać książki,robić zdjęcia i pisać np. opowiadania. Poza tym kocham taniec najbardziej hip-hop i dancehall. W przyszłości chce zostać fotoreporterka lub instruktorka tańca no i obowiązkowo fotografem [jak większość rodziny].
Niektórzy twierdza, ze jestem cicha i spokojna. Niestety nie mogę im przyznać racji, bo tak nie jest.
Bardzo dużo osób twierdzi, że zna mnie jak własną kieszeń. Otóż to nikt oprócz jednej osoby nie ma prawa tak mówić, gdyż po prostu nie macie pojęcia jaka jestem :)

Tutaj możecie mnie jeszcze znaleźć:

Mój ask.fm
 Mój fbl
 Mój digart
 Moja fotka
 Mój formspring
 Mój maxmodels-fotograf
Mój maxmodels-modelka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz