11 czerwca 2012

[101] Zdradzona



Autorka: P.C. Cast & Kristin Cast
Tytuł: Zdradzona
Tytuł oryginału: Betrayed
Przełożyła: Renata Kopczewska
Rok i miejsce wydania: Warszawa 2007
Wydawnictwo: Książnica
Liczba stron: 348

Fragmenty książki:
"Niby nie miałam całkowitej pewności, że wydarzy się coś złego, ale widząc, jak ojciach, niczym generał dowodzący szwadronem śmierci, pilnuje, by zachować odpowiedni dystans pomiędzy nami, uświadomiłam sobie, że spory pasują do tej koszmarnej nocy."
"Najistotniejsze w pięknie jest to, czego nie odda żaden obraz."
"To prawdziwy dorosły, który zna wszystkie tajemnice wampirów, wie o pragnieniu krwi i pragnieniu w ogóle."
"Ludzie, adepci czy wampiry nie muszą mi wierzyć, ponieważ Nyks mi wierzy. A nasze rachunki nie są jeszcze skończone."

Czasami potrzeba trochę czasu, abyśmy odnaleźli swoje miejsce na ziemi. To może być dom, szkoła, cokolwiek. Po prostu znajdujemy takie miejsce, gdzie czujemy się najlepiej. Owe miejsce odnalazła bohaterka książki "Zdradzona", Zoey Redbird, która odnajduje swoje miejsce w Domu Nocy.

Zoey Redbird została przewodniczącą Cór Ciemności, ma wspaniałego chłopaka, a w sumie to jest ich nawet więcej. Jednak nie wszystko układa się wspaniale. Wśród śmiertelnych ludzi dochodzi do znikania ludzi, którzy kiedyś byli znajomymi dziewczyny. Zoey ciężko to przeżywa i za wszelką cenę stara się coś zrobić. Jednak prawda jest jeszcze bardziej okropna niż mogłoby się wydawać.

"Zdradzona" to druga część przygód dziewczyny, która przechodzi przemianę w wampira i jest dosyć niezwykłą dziewczyną, gdyż u niej przemiana zachodzi o wiele szybciej niż u jej rówieśników. Jednak to nie wszystko co możemy znaleźć w tej książce. Przy okazji ktoś zdradza Zoey i naraża innych na niebezpieczeństwo.

Autorki stworzyły wspaniałą historię, której ta książka jest jednym z przykładów, gdyż jak na drugą część mogę przyznać, że nie szło się nudzić, gdzie czasami różnie bywa. Dodatkowo mogę powiedzieć, że w tej książce było więcej akcji, ale tego, że w poprzedniej części dopiero zaznajamiałam się z bohaterami i było tam więcej innych rzeczy niż głównej akcji. Ta historia została napisana tak, aby nie znudzić tylko zachęcić czytelnika do dalszego czytania.

Przeczytałam tą książkę, gdyż spodobała mi się pierwsza część i chciałam również dowiedzieć się jakie będą dalsze losy głównej bohaterki, dlatego też mam zamiar przeczytać również następne części i mam nadzieję, że mi się to uda.

"Zdradzona" to książka o wampirach, którą szybko się czyta i jest naprawdę godna uwagi.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz