30 maja 2012

[23] Miłość od pierwszego kliknięcia



Autor: Judith Allert
Tytuł: Miłość od pierwszego kliknięcia
Tytuł orginału: Klick mit Kick, total verliebt!
Przełożyła: Małgorzata Rutkowska
Rok i miejsce wydania: ? 2009
Liczba stron: 139

Fragment książki:
"Masz wiadomość! Zamknęłam na chwilę oczy. Następnie ostrożnie podniosłam powieki i zaczęłam czytać:
Borys@Silvergirl
Masz rację! Weźmy do rąk palety i namalujmy nasze prawdziwe portrety. Jutro o drugiej w Fabryce? Jeżeli nie otrzymam odpowiedzi, rozumiem to jako TAK.
Twój Borys
Zupełnie odechciało mi się spać i najciszej jak mogłam tańczyłam po pokoju. Najchętniej otworzyłabym szeroko okno i obwieściła moje szczęście wszystkim sąsiadom, ale wiedziałam, że mogłoby to się spotkać z brakiem zrozumienia. Dlatego ograniczyłam się do wejścia pod kołdrę z telefonem komórkowym w ręku i wystukaniu numeru Zuzy."

Książka mówiąca o rzekomej miłości od pierwszego wejrzenia, która zaczyna się w internecie. Tylko czy, aby na pewno Sylwia wie co robi? Jaką ma pewność, że ktoś kto do niej pisze to właśnie ten sam koleś, który jej się podoba?

Sylwia - nastolatka, która nigdy nie miała chłopaka i z żadnym się nie całowała pragnie to zmienić z powodu chłopaka swoich marzeń, który o dziwo istnieje. Spotyka go w Fabryce i od razu chce go poznać jednak jej nieśmiałość przeszkadza w owym szczególnym celu. Jej przyjaciele - Marek i Zuza namawiają ją do założenia kąta na niejakim czacie i zapisania się do pokoju sztuki, gdyż to Sylwia lubi najbardziej. Uwielbia rysować. Przyjaciółka zgadza się na założenie jej kąta, gdyż wierzy, że właśnie tutaj znajdzie chłopaka z Fabryki, który o dziwo też jest zainteresowany sztuką. Zaczyna się niewinne pisanie i w końcu ma dojść do spotkania. Jednak Borys wystawia Sylwię 2 razy na próbę. Bohaterka daje sobie spokój po mimo tego, ze Zuza namawia ją już na ostatnie spotkanie z Borysem. Sylwia zauważa, że Marek i Zuza coś przed nią ukrywają. Jest wkurzona, bo domyśla się, że łączy ich coś poważnego. Niebawem okazuje się kto udawał Borysa i kto był zainteresowany Sylwią. Mało tego w Fabryce jest przeprowadzony konkurs plastyczny w którym Zuza i Sylwia biorą udział. Jak zakończy się tajemnicza sprawa z Borysem?

Książka opowiada o miłości przez internet, gdzie nie do końca jesteśmy pewni czy dana osoba nas nie okłamuje. W końcu w naszym świecie ludzie też kręcą ze sobą przez internet co może doprowadzić do związku lub do bardzo trudnej sytuacji jaką jest kłamstwo czyli w tym wypadku podawanie się za kogoś innego.

Według mnie książka powinna się spodobać niemal każdemu, bo jest interesująca i ciekawa. Kolejna historia, która może się zdarzyć w naszym życiu codziennym. I kto wie może się dzieje koło nas?

Ocena: 10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz