11 czerwca 2012

[109] Splątane serca



Autorka: Diana Palmer
Tytuł: Splątane serca
Tytuł oryginału: The Wedding in Write, Boss Mann
Przełożyły: Urszula Szczepańska, Małgorzata Dobrogojska
Rok i miejsce wydania: Warszawa 2005
Wydawnictwo: Mira Harlequin
Liczba stron: 299

Fragmenty książki:
"Usiłowała wyobrazić sobie twarde, piękne usta Macka na swoich wargach, i przeszył ją dreszcz."
"Nie znalazł celnej riposty, więc tylko zagryzł zmysłowe wargi, mruknął coś pod nosem, zacisnął w dłoni kartkę i wrócił do siebie."
"Zamknął drzwi i niecierpliwie pochwycił ją w objęcia. Westchnął z zachwytem, kiedy spotkały się ich wargi."
"Violet wywołała w jego życiu więcej zamieszania niż śmierć narzeczonej przed wielu laty."

Z Dianą Palmer nie miałam jeszcze do czynienia. Tą książkę dostałam od wydawnictwa Harlequin Mira. Wybrałam ją prawdopodobnie ze względu na tytuł. No i się nie zawiodłam, bo książka jest świetna.

Jak wiadomo książka posiada dwa różne opowiadania. Pierwsze z nich to "Nieudana ucieczka", gdzie poznajemy Natalie Block, która nie posiada żadnej rodziny natomiast udaje jej się odnaleźć prawdziwą przyjaźń na ranczu rodziny Killainów.Mack Killain również dużo przeżył. Sam musiał opiekować się młodszym rodzeństwem i dbać o gospodarstwo. Pewnego dnia z powodu nieporozumienia Natalie wyjeżdża do odległego miasta, gdyż postanawia porzucić swoje dawne życie. Jak się potoczą dalsze losy Natalie i Mack'a?

Na następna historia nosi tytuł "Prawo do szczęścia". Tutaj poznajemy Violet Hardy, która pracuje w kancelarii adwokackiej u Blake'a Kempa. Dziewczyna co chwilę kłóci się z szefem, a mimo to czuje do niego coś więcej niż sympatię. Mężczyzna dowiaduje się o jej uczuciach i wybucha wielka katastrofa, co doprowadza do tego, że Violet podejmuje nową pracę.

Diana Palmer stworzyła niesamowitą i wzruszającą historię ludzi, którzy darzą się miłością, walczą z przeciwnościami losu oraz w ostatniej chwili tak naprawdę widzą ile tracą, gdy ukochana osoba odchodzi. Książka jest pisana prostym językiem, dzięki któremu wszystko jest przekazane w sposób oczywisty dla każdego człowieka.

Książka uwiodła mnie tą iskrą w powietrzu, fabułą oraz zapachem miłości, który czułam od pierwszej do ostatniej strony. To cudowne móc przeżyć taką miłość. To chyba największe marzenie dziewczyn i to mnie uwiodło.

"Splątane serca" to książka o kryzysach, miłości i wspaniałych przeżyć, dlatego uważam, że warto przeczytać tą książkę i polecam wszystkim tym, którzy lubią romanse.

***

Egzemplarz redakcyjny otrzymałam od Wydawnictwa Harlequin Mira, za co serdecznie dziękuję.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz